Przez 48 godzin, od 18:00 23 lutego do 18:00 25 lutego 2024 roku, BG AGH stała się areną dla pasjonatów, którzy oddali się tworzeniu gier komputerowych.
Wydarzenie zgromadziło 46 uczestników, podzielonych na 11 zespołów, gotowych do wykorzystania swoich umiejętności w tworzeniu gier na wyznaczony temat. Czego można się spodziewać, kiedy tak różnorodne talenty łączą siły? Odpowiedź jest prosta: absolutnej kreatywności i niesamowitej energii!
To, co wyróżniło tegoroczne wydarzenie spośród innych edycji to wprowadzone ograniczenie dotyczące korzystania z chatu GPT i innych sztucznych inteligencji. Decyzja ta stanowiła dodatkowe wyzwanie dla uczestników, jednak również dała im szansę na wykorzystanie własnej wyobraźni i umiejętności w pełni.
Z dumą mogę ogłosić, że Steelworks Jam: Hi-Tech został zorganizowany przy wsparciu Indie Games Starter, co tylko podkreśla skalę tego wydarzenia i zaangażowanie społeczności w rozwój branży gier.
Tematy Game Jamu:
- Symulacja pracy w marsjańskiej kopalni kobaltu okazała się jednak przyjemniejsza niż sama praca w marsjańskiej kopalni.
- Metaverse AGH miało na swoją premierę w 2152 więcej bugów niż się spodziewaliśmy, ale niektóre okazywały się też przydatne.
- Pierwszego dnia pracy w NeoBibliotece AGH w 2050 mogłem się spodziewać wszystkiego, ale nie tego, że…
Biblioteczny temat wybrało aż 7 zespołów z 11!
Oto zwycięzcy:
Team We will see soon z grą VRową „Quest3” zdobył I miejsce
Morse Team z grą „Bookroach” zajął II miejsce
Dwóch informatyków podcast z grą „Enter the bookgeon” zdobyli miejsce III
Gry stworzone w tym jamie można pobrać tutaj:
Serdecznie dziękujemy Indie Games Starter za wspaniałą współpracę.









